مجموعه سهند شما را به خرید بهترین مبلمان دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مبل/ مشخصات ناهارخوری – نحوه خرید

مشخصات ناهارخوری:
یکی از موارد مهم در نظر گرفتن ناهارخوری، مشخصات فنی و کیفیت آن است. مشخصات ناهارخوری شامل اندازه، ظاهر، مواد ساخت، وزن، و همچنین تعداد و نوع قسمت‌های آن می‌شود.
1. اندازه: اندازه ناهارخوری باید به گونه‌ای باشد که بتوان غذاهای مورد نیاز را در آن جا بگذاریم. نه خیلی بزرگ که بدرد خرج کردن غذاهای کمی بخوریم و نه خیلی کوچک که ظرفیت غذاگذاری ما را پوشش ندهد. از همین رو باید اندازه مناسبی برای ناهارخوری انتخاب کنیم.
2. ظاهر: ظاهر ناهارخوری نیز مهم است. باید به طوری باشد که ظاهر زیبا و شیکی داشته باشد و در عین حال عملکرد خوبی نیز داشته باشد. در انتخاب ظاهر، سبک و رنگی را که با سلیقه ما همخوانی داشته باشد، در نظر بگیریم.
3. مواد ساخت: مواد ساخت ناهارخوری نقش مهمی در کیفیت و ماندگاری آن دارد. ناهارخوری‌های تهیه شده از مواد ضد خرد شدن و ضد زنگ ماندگاری بیشتری دارند. همچنین، موادی که ضد باکتریال هستند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند، نیز ترجیح داده می‌شوند.
4. وزن: وزن ناهارخوری در زمان خرید نیز مهم است. ناهارخوری‌های سبک‌تر به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند و مناسب برای استفاده در سفرها و پیک‌نیک‌ها می‌باشند.
نحوه خرید:
وقتی که تصمیم می‌گیرید ناهارخوری جدیدی بخرید، مراحل زیر را رعایت کنید:
1. تعیین نیاز: ابتدا نیازهای خود را تعیین کنید. می‌خواهید ناهارخوری جدیدی برای استفاده روزمره یا برای سفرها و پیک‌نیک‌ها خریداری کنید؟ آیا ناهارخوری شامل قسمت تفکیکی جهت نگهداری غذاهای مختلف در یک محل است یا خیر؟ همچنین، سلیقه شما در رنگ و طرح نیز مهم است.
2. تحقیق: قبل از خرید، با مطالعه نقدها و بررسی‌ها درباره ناهارخوری‌های مختلف در بازار، با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. همچنین، قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین قیمت را برای خرید پیدا کنید.
3. مشاوره: در صورت لزوم، از دستیاران یا فروشندگان در فروشگاه‌ها مشاوره بگیرید. آنها می‌توانند به شما در انتخاب ناهارخوری مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کنند.

4. خرید: بعد از تصمیم‌گیری در مورد ناهارخوری مورد نظر، اقدام به خرید آن کنید. مطمئن شوید که از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه خرید کنید تا مطمئن باشید از کیفیت و اصالت محصول.

همواره به خاطر داشته باشید که مشخصات ناهارخوری و نحوه خرید آن، بستگی به نیازها و سلیقه شما دارد. با توجه به همه این عوامل، انتخاب بهترین ناهارخوری برای شما آسانتر خواهد بود و شما می‌توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.5. قیمت: قبل از خرید ناهارخوری، مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌ها و آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت را برای خرید پیدا کنید. همچنین، توجه داشته باشید که قیمت بالا همیشه نشانه‌ی کیفیت بالا نیست و بهتر است علاوه بر قیمت، به ویژگی‌ها و کیفیت ناهارخوری نیز توجه کنید.
6. گارانتی: قبل از خرید، بررسی کنید که فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید، چه نوع گارانتی برای محصول ارائه می‌دهد و در صورت وجود مشکلی، چه تعهدی دارد. این می‌تواند به شما اطمینان بدهد که در صورتی که با کیفیت ناهارخوری راضی نبودید، می‌توانید آن را تعویض یا بازگشت دهید.
7. مراقبت و نگهداری: پس از خرید ناهارخوری، با دقت دستورالعمل‌های نگهداری و شستشو را مطالعه کنید. از تمیز کردن منظم و صحیح ناهارخوری اطمینان حاصل کنید تا آن را در کارایی و ماندگاری حفظ کنید.
8. استفاده برای محیط‌زیست: در انتخاب ناهارخوری، ترجیحاً به محصولاتی با مواد قابل تجزیه طبیعی و قابل بازیافت توجه کنید. این مواد می‌توانند در جهت حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی پلاستیکی مفید باشند.
با رعایت این نکات و توجه به مشخصات مورد نظر، شما می‌توانید ناهارخوری مناسبی برای خود انتخاب کنید و از قابلیت‌ها و کیفیت آن لذت ببرید. همچنین، با مراعات نکاتی مانند تعهد به تجارت پایدار و حفاظت از محیط‌زیست، می‌توانید انتخابی متعادل انجام دهید و به جامعه و محیط زیست کمک کنید.

مبلمان سهند با بیش از بیست سال تجربه وابسته به شرکت آراد برندینگ آمادگی خود برای ارسال محصول مبلمان به کشورهای جامعه هدف را دارد

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09120953499
whatsApp icon 09120953499
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

26

26 پاسخ به “مبل/ مشخصات ناهارخوری – نحوه خرید”

      • به نام دادار پاک
        سلام و عرض ادب
        یکی از نیازهای امروزه یک خانه صمیمی و زیبا یک میز غذا خوری مناسب و شیک می باشد!!!
        اولویت اول آن استحکام و دوام و اولویت دوم شیک و زیبا بودن آن است!!
        🌻🌻🌻تاجر حبوبات🌻🌻🌻

  1. هر میز ناهار خوری بستگی به سلیقه های مختلف داره و تنوع در طرح و رنگ مشتری ها را به سلیقه هاشون نزدیک می کنه

  2. سلام🌺🌸🌺🌸
    یک میز ناهارخوری استاندارد شامل موارد زیر می‌شود:

    1. تخته یا صفحه میز: که بر روی پایه‌های میز قرار می‌گیرد و مکان اصلی برای قرار دادن ظروف و غذاها است.
    2. پایه‌ها: که زیر تخته میز نصب می‌شوند و از جنس چوب، فلز یا پلاستیک باشند.
    3. سطح میز: باید از جنسی مقاوم و ضد خط و خش باشد تا ظاهر زیبایی داشته باشد.
    4. ظروف و لوازم آشپزخانه: از جمله بشقاب‌ها، پیش‌بندها، قاشق‌ها، چنگال‌ها و لیوان‌ها که برای سرو غذا استفاده می‌شود.
    5. صندلی‌ها: برای نشستن اطراف میز ناهارخوری و جابجایی آسان افراد.
    6. دکوراسیون: می‌توانید با استفاده از دکوراسیون مناسب محیط را زیبا و دل‌پذیر کنید، مانند دستمال میز، شمع‌ها یا گلدان‌ها.

    • سلام
      میز نهار خوری کلاسیک شیک وبا دوام ساخته شده وبا توجه به همخوانی آن با وسایل منزل زیباتر جلوه می کند

  3. با درود فراوان
    نهار خوری یک میز متفاوت است که همه را به دور خود جمع کرده و لحظاتی شاد و مفرح را در خود جای داده است آنچه انتخاب آنرا آسان می کند طرح‌های زیبایی است که در بازرگانی سهند وجوددارد

  4. سلام و خسته نباشید
    ساخت میز غذا خوری چوبی تاثیر به سزایی برای ماندگاری و
    کیفیت بالاتر ی دارد
    انشاالله موفق و پیروز باشید

    • باسلام و درود خدمت همه دوستان
      میز ناهارخوری سهند
      یکی از شیک ترین ها در جایگاه خودش
      با انوان متریال گوناگون هست
      زیبایی وجذابیت منحصر بفردی داره
      ومی توان گفت قابل رقابت درعرصه جهانی

  5. سلام وقت بخیر
    مجموعه سهند با بیش از یک ونیم ده در صنعت مبلمان وصنایع چوبی با کیفیت عالی و مدل های متنوع در طرح و رنگ های گوناگون ، یکی از بهترین های این صنعت شناخته می شود . با آرزوی موفقیت برای همکار عزیزم .

  6. باسلام واحترام
    میزنهارخوری ک در زندگی کنونی جزو وسایل ضروری و لازم شده لذت وراحتی خوردن غذا را دوچندان و به زیبایی آشپزخانه می افزاید،آنهم نهارخوری به سبک منحصربفرد
    صنایع چوب جناب جوادی پور، که بی مانند و آس است

  7. این کار هم تفریح هست هم یک هنر دست واقعا کسی که تولید مبل انجام میده یه هنر مند به تمام معناست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *