مجموعه سهند شما را به خرید بهترین مبلمان دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مبل / صفر تا صد رویه کوبی مبلمان

رویه کوبی چیست ؟ به فرایند نصب تسمه گونی پلاستیکی فنر بندی سرمه فوم اسفنج ابر پنبه پارچه در مبلمان استیل راحتی صندلی سرویس خواب رویه کوبی گفته می شود.که بعد بیشترین زیبایی سرویس مبلمان به رویه کوبی بستگی دارد.
رویه کوب کلاف خام مبل استیل که رنگ شده است را با توجه به ظرافت ودقت انجام می دهد که نیاز به تسمه کشی با منگه کوبی در کف وپشت مبل نصب نماید بنا به درخواست مشتری فنر بندی یا نصب فوم اسفنج وابر وپنبه نسبت به پر کردن محل های مناسب را انجام وبا چسب ومنگه با دقت وظرافت وتبحر استاد رویه کوب محکم به هم می چسباند که می بایست زمان کافی را صرف انجام این کار ها نماید.وحتما باید تبحر وتجربه کافی در این زمینه را داشته باشدچون بسیار کار سختی است واستاد کار رویه کوب باید علم وتخصص آن را کسب کرده باشد وسپس پارچه را با خط کشی جهت دوخت ودوز لمسه در صورتی که نیاز است انجام دهد .برش ودوخت تکیه گاه . دسته های مبل . کف مبل ورا با دقت و دقیق انجام گردد تا مواد خام استفاده شده در مبل با نصب پارچه زیبایی مبلمان نمایان گردد در اطراف پارچه جایی که به چوب منگه گردیده سرمه از نوع تخت یا طنابی یا نوعی پونز چسبانده شود تا منگنه های اطراف پارچه را پوشش بدهد وبه زیبایی مبل کمک نماید .واز ناحیه زیر کف نشیمنگاه مبل را با گونی پلاستیکی پوشش داده شود تا مواد خام استفاده شده نمایان نباشد .
در مواقعی نیز مبلمان کهنه وفرسوده نیاز به تعمییر وبازسازی دارد که رویه کوب مبادرت به شکافتن پارچه وخالی نمودن مبلمان می نماید ومبلمان را به کلاف تبدلی می نماید. اگر نیاز به رنگ کاری داشته باشد به رنگ کار سپرده وپس از رنگ مراحل فوق را انجام میدهد واگر نیاز به رنگ کاری نداشته باشد که مجدد از صفر تا صد کار را انجام ومبلمان به یک مبلمان جدید تبدیل می گردد.
نوع رویه کوبی پارچه مبل به سبک ساده لمسه وپلیسه انجام می گردد که به سلیقه ودر خواست مشتری صورت می پذیرد وگاها نصب دکمه های آماده یا از جنس پارچه تهیه ودر قسمت تکیه گاه ودر دوخت های لمسه جهت زیبایی بیشتر نصب می گردد.
مبلمان استیل به شکل ترکیبی پارچه ساده گل دارکومبین یا یک دست از یک پارچه رویه کوبی می گردد که این سبک نیز به سلیقه درخواست کننده بستگی دارد
لمسه کاری نمایی لوکس وبا شکوه به مبلمان شما می دهد لمسه کاری در سرویس خواب وصندلی وحتی در روی دیوار در مکانهای اداری وتجاری نیز استفاده می گردد .
انواع پارچه های مبلی از نوع کرپ -ساتن- مخمل- فوتر- کشی- دورس- هودی -نخی- پشمی- کتان- نایلونی- مازراتی- پلی استر-وغیرو …. که در حال حاضر در ایران موجود است.که بهترین اطلاعات در خصوص پارچه را از رویه کوب میتوانید کسب نمایید

مبل سهند با بیش از بیست سال تجربه وابسته به شرکت آراد برندینگ در زمینه تحویل به به سرتاسر ایران وصادرات به کشور های مختلف به صورت عمده وجزعی آمادگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09120953499
whatsApp icon 09120953499
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *