مجموعه سهند شما را به خرید بهترین مبلمان دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

راهنمای خرید مبل استیل – صفر تا صد

مبلمان به سه دسته
1-سلطنتی یا استیل
2-کلاسیک
3-نیمه کلاسیک وراحتی
تقسیم بندی می شود
1-1-مبل سلطنتی :در زمان گذشته تعدادی اندکی از ایرانیان از مبل استفاده میکردند و آن تعداد اندکی که از مبل استفاده می کردند وآنهایی که توانایی خرید مبلمان را داشتند ثروت وقدرت بالا تری از عموم جامعه داشتند و به همین منظور نام این نوع مبلمان سلطنتی نام گذاری گردید. ومعمولا این نوع مبلمان برای یک دکراسیون شاهانه استفاده در منازل با سالن بزرگ مناسب می باشد واین نوع مبلمان سبک های متفاوتی دارد وهر چقدر هم سلیقه تان سخت پسند باشد مجذوب طراحی وجلوه ولاکچری بودن این نوع مبلمان میشویدکه فارسی زبانان به واسطه تلفظ راحت تر (style)کلمه 2-1-مبلمان استیل :دراصل همان مبل سلطنتی میباشد. بر گرفته از
و با توجه به نقش ونگار ومنبت طراحی شده ظریف تر نسبت به مبل سلطنتی به کلمه استیل نامگذاری گردیده است
2-مبلمان کلاسیک :هم نوعی از مبلمان استیل می باشد با تفاوت اینکه حجم چوب به کار رفته در مبل کلاسیک کمتر وسبک تر از مبلمان سلطنتی واستیل می باشد ونقش ونگار منبت کمتری نسبت به مبلمان استیک دارند وگاها هم نیمه استیل معرفی می گردند
3-ومبلمان راحتی: هم در طرح ها مختلف تولید می گردد واسکلت چوبی مبلمان راحتی در زیر ابر وفوم پارچه قرار می گیرد وگاها تعدادی از طراحی های مبلمان راحتی مقدار کمی از چوب بکار رفته شده خصوصا در قسمت پایه ها وقید که اطراف مبلمان است بیرون نمایان است وتعدادی از تولید کنندگان هم پایه ها را فلزی نصب می نمایند.
نکاتی که برای خرید مبل در مدل های سلطنتی استیل وکلاسیک وراحتی مورد اهمیت میباشد به شرح ذیل به می باشد.
انداره وابعاد منزل توجه گردد چون مبلمان سلطنتی واستیل اندازه بزرگ تری دارد در سالن منازل بزرگ جلوه با شکوهی دارند .
اگر منزلتان سقف کوتاهی دارد از مبلمانی استفاده نمایید که تاج بزرگ وبلند نداشته باشد تا زیبایی مبلمان در منزلتان به چشم بیاید.
با توجه به اینکه مبلمان سلطنتی واستیل زیبایی خود را دارند در طراحی وچیدمان مبلمان منزلتان نیازی نیست از وسایل تزئینی دیگر در اطراف مبلمان استفاده نمایید
در انتخاب رنگ مبلمان دقت نمایید تا با رنگ پرده ورنگبندی چیدمان منزلتان ست گردد
در هنگام خرید حتما اطلاعات فنی در خصوص نوع چوب وپارچه ووسایل رویه کوبی داشته باشید واز قبل نسبت به افزایش اطلاعات خود اقدام نمایید.
در خصوص مبلمان سلطنتی واستیل چون چوب بیشتری بکار رفته است حتما از جنس ونوع چوب استحکام چوب مطمئن شوید ودر زیبایی و ظرافت منبت کاری توجه نمایید.

مبل سهند با بیش از بیست سال تجربه وابسته به شرکت آراد برندینگ در زمینه تحویل به به سرتاسر ایران وصادرات به کشور های مختلف به صورت عمده وجزعی آمادگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09120953499
whatsApp icon 09120953499
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *