مجموعه سهند شما را به خرید بهترین مبلمان دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نگهداری مبل استیل – چگونه از مبلمان نگهداری کنیم

مراقبت صحیح از مبلمان استیل ونگهداری
مواردی جهت خرید مبلمان خوب وبی نقص و با کیفیت و مراقبت از مبلمان به خدمتتان اعلام میگردد
1-مبل استیل جزو انواع مبلمان چوبی است که تاریخچه تولید وساخت آن در ایران نزدیک به صد سال میشود و همچنان جزو یکی از زیباترین دیزاین داخلی منزل شما به شمار می آید . که در طراحی دکوراسیون منازل شما حرف اول را میزند.وبا توجه به قیمت بالای مبلمان. مبلی را انتخابدنمایید که دچندین سال در منزل شما بدون اینکه خراب بشود سالم بماند
2-چه نو مبلی خریداری نماییم:در خصوص نوع چوب وکیفیت چوب که در انواع مختلف از قبیل راش، گردو، توسکا ،چنار ،پشه و….. پارچه فوم سرد وابر بکار رفته در مبلمان واینکه مبلی که قصد خرید دارید از چه جنسی ساخته شده است .را از فروشنده معتبرومورد اطمینان بپرسید چرا که خود تولید کننده از جنس ومواد بکار رفته در مبلمان کاملا خبر دارد و بهتر میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
3-چگونه از مبلمان استیل مراقبت ونگهداری کنیم تا از زیبایی آن در مدت طولانی کم نگردد ومثل روز اول زیبا وشیک بماند.کاور مناسب تهیه نمایید .کاور های مختلف وبا کیفیت متفاوت حتی از نوع ژلاتینی به صورت دایم استفاده نمایید ودر زمانی که به مبلمان مورد استفاده قرار میگیرد هم نیاز به جمع آوری کاور ژلاتینی نیست و با سرچ در گوگل میتوانید از تولید کننده وتامین کننده کاور وقیمت آن مطلع شوید.
4-دوری از حرارت شومینه وبخاری که باعث آن میشود بتوانید برای مدت طولانی از مبلمانتان در دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید بدون اینکه نیاز به تعویض یا تعمیر حتی شستشو داشته باشد .مبلمان خود را در نزدیکی شومینه وبخاری قرارندهید حداقل فاصله محصولات چوبی ومبلمان تا بخاری یک متر ونیم توصیه میگردد.وقتی مبلمان در نزدیکی بخاری قرار میگرد باعث گرم شدن بیش از حد (20)درجه میگردد.وزمان برگشت به حالت قبل موجب ترک خوردگی روی رنگ وچوب میشود .
مبل های استیل را از تابش نور خورشید دور نگه دارید در صورتیکه مبل در نزدیکی پنجره قرار دارد با نصب پرده مناسب از تابش نور خورشید جلوگیری نمایید .ودر صورتیکه پرده را کنار میزنید حتما روی مبلمان را روکش مناسبی پوشش دهید تا در معرض نور خورشید قرار نگیرد خصوصا قسمت چوب مبلمان.

مبل سهند با بیش از بیست سال تجربه وابسته به شرکت آراد برندینگ در زمینه تحویل به به سرتاسر ایران وصادرات به کشور های مختلف به صورت عمده وجزعی آمادگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09120953499
whatsApp icon 09120953499
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *